Tuesday, February 2, 2010

Gaya Tudung Muslim Americans

Aku merasakan tidak lama lagi gaya fesyen tudung macam ini pulak akan datang ke Malaysia.
Jadi, before fesyen ni datang, baik aku blog dulu. Hehe.

Lepas kawin nak mintak mesin jahit sendiri lah. *winks* hints pada hanafee. Nak jahit tudung sendiri.

Photos taken from Vela facebook.









Sebab model model dia cantik tudung tu nampak cantik...
or
tudung tudung tu sendiri yang memang cantik?
or
"Ala...kalau tudung cantik pun..orgnya buruk, nampak buruk jugak.."

So...what do you think?

4 comments:

SiLenCeRnaChT said...

eh cik adek, fesyen neh dh dtg pn la..hehehe

Sabrina said...

hah? dah ada? tak pernah nampak org pakai pun.. hehe.

DeWi said...

dh ade la makcik!
neh yg renda2 tu... dh ade... yg button lom jumpa... button byk kt tudung indon kter tu..

tp slendang renda2 ne dh smpi okeh!~
lg 1, skang smua owg bz ngn kain yg bunga english cotton, tp kain die.. kain cotton china.. / china wool pon ade... srius ..kadang2 corak die lageh cntik dr english cotton...

ttba review pasal pesyen.. guwa dh konpius.. errrkk "GUWA?" kne pnykit entry sbloom ne.

Ariffin said...

Pakai kerana Allah akan menyebabkan catik hatinya.