Sunday, February 14, 2010

Selamat Hari Sayang Menyayangi

Sebenarnya tadi tgh buat post sempena hari sayang menyayang. Hanafee tetiba telefon and this is the snippets...

aku dengan excited-nya : "saya tgh buat post!"
dia reply nada penat sbb lepas main basket ball : "awak tak yah lah buat post."
aku musykil : "why?"
dia jawab : "Sebab awak tulis nanti tak romantik! hahahhaha. Biar saya yg tulis nanti. "

Cait! Maka aku pun memadam entri aku tu dan tulis entri sekarang yang korang tgh baca ni... *nada pura-pura sedih*


Anyway, selamat hari kasih sayang semua!
Sudah cakap i love you kat family?
Sudah cakap i love you kat kawan kawan?
Sudah cakap i love you kat binatang peliharaan atau ternakan? hehe

I love you readers. *smiles* i love you. keep reading ya? hehe. Da~

2 comments:

youramoi said...

me love u?
nooo ..
hehhehhe ...i love your writtings..will keep on reading.
=)

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Hehehe.. akak cakap I love you kat semua kawan2,family dan binatang peliharaan hampir tiap hari kot?
Errrrrrrr...

I love you all!!!!!!!!!