Friday, May 29, 2009

Tersebutlah kisah...

Pergi,
aku bosan,
engkau menyusahkan,
pergi.

"Kenapa begitu?
bukankah dahulu kau yang mahu aku?
Tolonglah bertahan,
cinta aku bukan mainan"

Sayangya,
gadis masih berfikiran yang sama,
"Aku mahu kau pergi juga"

Sedihnya lelaki,
hingga dia rasa
memang patut berhenti.

Gadis tersedar,
terjelepok mengenang
kesalahan sendiri,
puas pujuk rayu
hias anggun semua pun,
lelaki itu enggan kembali.

-tamat-
----------------------------------------------------------

Oleh itu,
mari berfikir,
apakah pengajarannya di sini?

3 comments:

youramoi said...

when we want something so much,
try to take a step back and think hard if we are willing to sacrifice for that something?

Sabrina said...

part mane yg buat awk terfikir gitu ek? =)

youramoi said...

this part =)

"Kenapa begitu?
bukankah dahulu kau yang mahu aku?
Tolonglah bertahan,
cinta aku bukan mainan"